Увага! З 6.04.2020 ми переходимо працювати в classroom!















Шановні студенти, я вдячна всім, хто працює з матеріалом, що я викладаю на своєму блозі. Ви в мене найкращі!!!
Але для поліпшення нашої роботи з 6 квітня ми переходимо на платформу classroom!
Сподіваюсь ви всі знаєте як працювати з цією платформою, якщо ні, то можете написати мені в коментарях під повідомленням, будемо розбиратись разом=)
Я впевнена наша співпраця залишиться такою ж плідною, а можливо навіть покращиться.
Нижче я даю вам код курсу для кожної групи. 

12 група    af4z3m2

18 група   pthwz7e

19 група   bw3j4mv

36 група   ldqvtqk

37 група   nmj3yfg

Завдання для кожного курсу на період з 6.04 по 10.04 є і в класрумі  і на блозі, але все ж сподіваюсь, що до 10 квітня ми повністю перейдемо працювати в класрум.

Коментарі